Zwroty, gwarancja i reklamacje
Jesteśmy do Twojej dyspozycji
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości związane z oferowanymi przez nas produktami prosimy o kontakt mailem na adres shop@sprytnebiurko.pl lub telefonicznie +48 22 389 58 10. Postaramy się szybko pomóc.
3 miesiące na zwrot towaru
Jesteśmy przekonani, że z towaru, który u nas zakupisz będziesz zadowolony. Jeżeli byłbyś innego zdania, na zwrot towaru dajemy Ci 3 miesiące (oczywiście masz także prawo do skorzystania z Ustawowego Prawa do odstąpienia od umowy zawartej na odległość).
Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy wypełnij poniższy formularz:
- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]
– Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy* umowy dostawy następujących rzeczy* umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy*/o świadczenie następującej usługi*
– Data zawarcia umowy*/odbioru*
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Sposób zwrotu płatności (forma jak przy zakupie lub konto bankowe)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
*niepotrzebne skreślić
Prosimy o zwrot produktów na poniższy adres:
SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin
Poinformuj nas, jeśli chcesz, żeby przesyłka została odesłana na nasz koszt w sposób, w jaki do Ciebie dotarła. Podaj nam termin i adres z którego przesyłka miałaby zostać odebrana przez kuriera albo numer paczkomatu w przypadku przesyłki Inpost. Zamówimy przesyłkę, prześlemy Ci list przewozowy, który będziesz musiał wydrukować i nakleić na przesyłkę. W wybranym terminie, przesyłkę odbierze kurier, lub będziesz mógł nadać samodzielnie w paczkomacie.
Pieniądze zwrócimy Ci w takiej samej formie, jak pierwotna płatność lub na konto bankowe.
Gwarancja
Na sprzedawane produkty udzielamy gwarancji na okres 2 lat. W przypadku wystąpienia wady, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacji.
Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, prześlij produkt lub dostarcz osobiście do naszej siedziby:
SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin
Prosimy załączyć także informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyny reklamacji, a także kopię rachunku lub faktury.
Rozstrzyganie sporów - platforma ODR
Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.