do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Skontaktuj się z nami
tel: +48 22 389 58 10
email: shop@sprytnebiurko.pl
Sprytny Blog
Zrealizowaliśmy 300 zamówień!

Uchwyty, podstawki i stojaki oferowane w naszym sklepie cieszą się coraz większą popularnością. W ten weekend zostało złożone 300-tne zamówienie. Jeszcze większym powodem do radości dla nas jest średnia opinii na Opineo wynosząca 9.9!

Bardzo dziękujemy!

Podziel się z innymi opinią

Bardzo ważne dla nas są opinie naszych klientów. Nie ma większej przyjemności, niż kilka dobrych słów od zadowolonego klienta. Nic również nie motywuje bardziej niż sugestie poprawy. Z tego powodu nawiązaliśmy współpracę z Opineo, które jako zewnętrzna firma zbiera wiarygodne opinie od klientów sklepów Internetowych. Kluczowe tutaj jest stwierdzenie - wiarygodne - ponieważ zbierane są one jedynie od klientów, którzy rzeczywiście dokonali zakupu. 

Zachęcamy serdecznie do korzystania z możliwości zostawienia opinii i z góry za każdą dziękujemy.

Ponad 100 zadowolonych klientów, dziękujemy

W ciągu tych paru miesięcy ponad 100 klientów złożyło u nas zamówienie. Wiele firm dostrzegło naszą unikalną ofertę, składając większe zamówienia. Do jednego z biur dostarczyliśmy w zeszłym miesiącu 54 sztuki podwójnych i pojedynczych uchwytów do monitorów...

Bezpłatna dostawa!

Od dzisiaj dostawy w naszym sklepie są bezpłatne! Ty wybierasz jaka forma dostawy jest dla Ciebie najwygodniejsza:

- paczkomat

- kurier DHL lub Pocztex

- list polecony

- odbiór osobisty.

 

Proste zasady zdrowej pracy

Prawidłowa postawa przed ekranem komputeraPrawidłowa pozycja przed komputerem pozwala na długotrwałą pracę, bez ryzyka bólów pleców, czy szyi. Przy pracy na laptopie jest szczególnie istotne, ponieważ są one projektowane z myślą o mobilności, a nie ergonomii.

Całość rozwiązania problemu polega na umieszczeniu ekranu zgodnie z zasadami ergonomii, czyli na wysokości oczu. Stojąc na biurku, ekran laptopa znajduje się znacznie niżej, przez co użytkownik pochyla głowę i tu zaczynają się problemy..., z kręgosłupem.

Zasady są proste, poznaj i stosuj się do nich.

Wersje językowe
Zwroty, gwarancja i reklamacje

Jesteśmy do Twojej dyspozycji

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości związane z oferowanymi przez nas produktami prosimy o kontakt mailem na adres shop@sprytnebiurko.pl lub telefonicznie +48 22 389 58 10. Postaramy się szybko pomóc.

3 miesiące na zwrot towaru

Jesteśmy przekonani, że z towaru, który u nas zakupisz będziesz zadowolony. Jeżeli byłbyś innego zdania, na zwrot towaru dajemy Ci 3 miesiące (pomimo, że przepisy mówią o 14 dniach).

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy wypełnij poniższy formularz

- Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer faksu i adres e-mail]

– Ja/My* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy* umowy dostawy następujących rzeczy* umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy*/o świadczenie następującej usługi*

– Data zawarcia umowy*/odbioru*

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

– Adres konsumenta(-ów)

– Konto bankowe do zwrotu płatności

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

– Data

*niepotrzebne skreślić

 

i wraz z produktem wyślij go na nasz adres lub dostarcz osobiście do naszej siedziby: 

SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin

Do paczki dołącz także wszystkie otrzymane akcesoria, rachunek lub fakturę oraz informację z numerem konta do zwrotu pieniędzy (jeśli wcześniej zapłaciłeś przelewem, gotówką, online z konta lub za pobraniem). Prosimy także o podanie krótko powodu rezygnacji z zakupu.

Pieniądze zwrócimy Ci przelewem na konto lub w przypadku płatności online na kartę, którą wykonałeś płatność.

Gwarancja

Na sprzedawane produkty udzielamy gwarancji na okres 2 lat. W przypadku wystąpienia wady, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacji.

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, prześlij produkt lub dostarcz osobiście do naszej siedziby:

SprytneBiurko.pl - Zbigniew Szcześniewski
ul. Wodna 6
05-807 Żółwin

Prosimy załączyć także informacje: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, przyczyny reklamacji, a także kopię rachunku lub faktury.

Rozstrzyganie sporów - platforma ODR

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl